مردم کرمان با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در جلسه شورای اداری استان کرمان گفت: مردم کرمان توفیق پیدا کردند در آینده‌ای نزدیک خدمت مقام معظم رهبری شرفیاب شوند و این مهم آرزوی دیرینه مردم بوده است که در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اتفاق می‌افتد.مردم کرمان با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد

وی افزود:تلاش شد از روز اول در اختصاص سهمیه‌های دیدار با رهبری به‌نحوی رفتار شود که سهمیه مرکز استان نسبت به سهمیه شهرستان‌ها متناسب باشد و ترتیب جمعیتی حفظ شود.

او اظهار داشت:جمعیت استان کرمان بالای سه میلیون نفر است و همه هم مطالبه این را دارند که خدمت مقام معظم رهبری برسند  و لاجرم تعدادی از افراد به نمایندگی به دیدار رهبر انقلاب خواهند رفت.

علیدادی سلیمانی بابیان اینکه تلاش شد، خانم‌ها هم سهم قابل‌توجهی در این ملاقات داشته باشند اعلام کرد:ائمه جمعه و فرمانداران استان هم پیشنهاد دادند، از فهرست کنار گذاشته شوند تا تعداد بیشتری از مردم بتوانند در این ملاقات حضور داشته باشند.

*سخنان فرمانده سپاه ثارالله

سپس فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در سخنانی گفت:دیدار با مقام معظم رهبری یک اتفاق مبارک و بزرگ برای مردم کرمان است.

سردار محمدعلی نظری با ذکر این نکته که در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قرار داریم، افزود: برنامه ریزی‌های لازم صورت گرفته و پیش‌بینی می‌شود امسال تعداد زائران نسبت به سال قبل حدود ۳۰ درصد افزایش پیدا کند.

او زمان اجرای برنامه‌های سالگرد شهادت حاج قاسم را از ١٢ لغایت ١٨ دی‌ماه اعلام کرد.

سردار نظری تاکید کرد: راهپیمایی  گرامیداشت حماسه ٩ دی نیز در کرمان به شایستگی برگزار خواهد شد.

وی در پایان از حضور قریب ٥ هزار نفر از دانشجویان، دانش‌آموزان، و اساتید سراسر کشور در کرمان  بدین مناسبت خبر داد.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.