جشن صدهزارتایی شدن آثار محمدحسینخانی در نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد

جشن یکصد هزارتایی شدن آثار محمد حسینخانی( نویسنده کرمانی) در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد.

جشن صدهزارتایی شدن آثار محمدحسینخانی در نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد

🔶 به گزارش وبسایت فاطمیون؛ در ششمین روز از برپایی سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران(۱۴۰۱/۲/۲۶)، جشن یکصد هزارتایی شدن آثار محمد حسینخانی با حضور افتخاری و خاطره گویی سرکار خانم سلطانزاده، همسر مکرمه سردار شهید عبدالمهدی مغفوری و سخنرانی دکتر ساجدی معاون فرهنگی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مجمع ناشران دفاع مقدس(راهرو یک، مقابل درب اصلی شبستان) برگزار شد.

🔶 سرکار خانم سلطانزاده، میهمان افتخاری برنامه، از خاطراتی از شهید مغفوری گفتند و آن خاطره ناب انتظار سردار سپهبد شهید سلیمانی، درب اطاق عمل نوه خودشان که مقام معظم رهبری هم در سخنرانی خود با اشک مطرح نمودند را اشاره داشتند.

🔶 در این مراسم دکتر ساجدی معاون فرهنگی نزسا هم ضمن بیان مطالب مبسوط، شم نویسندگی، بداهه گویی و پشتکار جناب آقای حسینخانی را ستودنی و از رموز موفقیت وی دانست.

🔶محمد حسینخانی با هشت اثر بزرگسال و کودک طی مدت پنج سال فعالیت جدی و تجدید چاپ چند اثر به رکورد چاپ یکصد هزار نسخه از آثار دست یافته است.

🔶این برنامه از جمله برنامه های فرهنگی جنبی نمایشگاه بود که به پیشنهاد انتشارات شهید حاج قاسم سلیمانی در تقویم برنامه های فرهنگی مجمع ناشران در نمایشگاه قرار داده شده بود.

 

 

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.